EBook Pemakanan Sihat Percuma

Saya menulis e-book ini sebagai salah satu langkah untuk meningkatkan penulisan dalam bahasa melayu. Jujur, saya lebih selesa menulis dalam English untuk perkara berkaitan kesihatan. Jadi, mungkin ada banyak kekurangan dalam e-book ni, tapi saya harap ia dapat memberi sedikit input tentang pemakanan sihat.

Muka surat hadapan

Saya hanya mengunakan Canva  untuk menulis e-book ni. Maklumlah saya memang tak mahir bab design sangat. Jadi untuk cepat guna template yang ada sahaja.

Kandungan


Antara kandungan yang terdapat di dalam ebook, lebih kepada rutin pemakanan seharian kita. Terdapat juga tips, dan resepi yang mudah dan sihat untuk dicuba. Jumlah muka surat hanya 23 sahaja. Dibawah antara perisian yang terdapat di dalam e-book tersebut.

Diet yang Sihat


Sarapan pagi yang sihat



Tips Sarapan





Cara untuk dapatkan e-book ni 

Sekiranya anda ada akaun linkedin anda boleh download di link kat bawah

Muat Turun E-Book Anda Sekarang!!!!


Comments

  1. minta izin untuk sy share ya.. semoga dimurahkan rezki sentiasa.. aamiin

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts